Konkursā meklēs Nacionālā rehabilitācijas centra “Vaivari” valdes locekļus

Lai piesaistītu augsti kvalificētus profesionāļus, Veselības ministrija izsludinājusi atklātu konkursu uz Nacionālā rehabilitācijas centra “Vaivari” (NRC Vaivari) valdes priekšsēdētāja un divu valdes locekļu amatiem. Pretendenti aicināti savu pieteikumu iesniegt līdz 15.augustam, sūtot to elektroniska dokumenta veidā, izmantojot drošu elektronisko parakstu, vai rakstveidā parakstītus un ieskenētā veidā nosūtot uz e-pasta adresi: pasts@vm.gov.lv.

Kandidātiem uz valdes priekšsēdētāja/-as amatu ir jābūt ar pārmaiņu vadības un attīstības kompetenci. Līdztekus tādām prasībām kā nevainojama reputācija, vismaz trīs gadu darba pieredze valdes loceklim līdzvērtīgā vadošā amatā vai šim amatam tieši padota vadības līmeņa darbinieka amatā, pieredzei veselības aprūpes pakalpojumu organizācijā un vadībā, nepieciešama pieredze pārmaiņu un attīstības procesu vadīšanā, kas skar organizācijas struktūras, procesu un cilvēkresursu izmaiņas t.sk. pieredze digitālo risinājumu ieviešanā, pārvaldības un kontroles stiprināšanā vai darba organizācijas un lietderības uzlabošanā. Tāpat vajadzīga pieredze darbības stratēģijas izstrādē un īstenošanā, procesu plānošanā un vadīšanā, kā arī padziļināta izpratne par veselības aprūpes sistēmu valstī. Būtiski uzsvērt, ka NRC “Vaivari” tiek veidots par metodisko centrs rehabilitācijas jomā, kas nodrošinās sistemātisku ārstniecības procesu kvalitātes pārraudzību valstī, tajā skaitā pacientu drošības un pieredzes jautājumos. Līdz ar to valdes priekšsēdētāja kompetence pārmaiņu vadībā un attīstībā uzskatāmas par nepieciešamību efektīvai rehabilitācijas pakalpojumu plānošanai un nodrošināšanai gan NRC “Vaivari”, gan plānojot rehabilitācijas pakalpojumu nodrošinājumu kopumā valstī.

Arī kandidātiem uz valdes locekļa amatu ar medicīnas kompetenci, papildu minimālajām obligātajām prasībām nepieciešama pieredze pārmaiņu un  medicīnas procesu attīstības vadīšanā t.sk. pieredze digitālo risinājumu ieviešanā, pārvaldības un kontroles stiprināšanā vai darba organizācijas un lietderības uzlabošanā, kā arī padziļināta izpratne par veselības aprūpes sistēmu valstī. Savukārt valdes locekļa/-es amatam ar kompetenci tehnisko palīglīdzekļu pakalpojumu jomā nepieciešama pieredze klientorientētu vadības procesu nodrošināšanā, zināšanas par tehnisko palīglīdzekļu pakalpojumu nodrošināšanu veselības aprūpes un labklājības resoros, izpratne par personu ar funkcionēšanas ierobežojumiem iekļaušanu sabiedrībā, tajā skaitā par tehnisko palīglīdzekļu nozīmi šajā integrācijas procesā, kā arī pieredze pārmaiņu procesu vadīšanā.

Amata kandidātu atlasei un novērtēšanai ir izveidota nominācijas komisija, kuras uzdevums ir izvērtēt kandidātus valdes locekļa/-es amatam šādā sastāvā: Nominācijas komisiju vada Antra Valdmane, Veselības ministrijas valsts sekretāra vietniece veselības politikas jautājumos. Nominācijas komisijas locekļi: Santa Gulbe, Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamenta direktore; Dzintra Gasūne, Valsts kancelejas Pārresoru koordinācijas departamenta Kapitālsabiedrību pārvaldības nodaļas vadītāja; Neatkarīgie eksperti: Rūdolfs Vilde, Latvijas Jauno ārstu asociācijas valdes loceklis; Elīna Celmiņa, Labklājības ministrijas valsts sekretāra vietniece; Baiba Ziemele, Latvijas Pacientu organizāciju tīkla pārstāve; Ivars Balodis, Invalīdu un viņu draugu apvienības “APEIRONS” valdes priekšsēdētājs.

Šobrīd NRC “Vaivari” valdes priekšsēdētāja amata pienākumus turpina pildīt Margarita Epermane, kas ir pilnvarota līdz brīdim, kad konkursa kārtībā tiks izraudzīts kapitālsabiedrības valdes priekšsēdētājs. Amata pienākumus turpina pildīt arī valdes locekļi Zoja Osipova un Jānis Felts.

NRC “Vaivari” ir veselības aprūpes nozares vadošā ārstniecības iestāde, kuras galvenie darbības virzieni ir medicīniskā rehabilitācija un tehnisko palīglīdzekļu nodrošināšana iedzīvotājiem un kuras mērķis ir palīdzēt cilvēkiem ar funkcionēšanas traucējumiem atgūt neatkarību un cieņpilnu dzīvi.

Lasīt vairāk Latvijas Republikas Veselības ministrijas vietnē